2014/12/17

PARKING

Joku honetako arau bereziak:

  • 2 PUNTU lortzeko saiatu behar duzu egiten eta iruzkinetan zure izena eta maila jartzeaz gain zein mailatara egin duzun jarri behar duzu.

  • 5 PUNTU lortzeko iruzkinetan zure izena eta maila jartzeaz gain 20. maila egin behar duzula jarri behar duzu. 
Joku hau betetzeko epea Urtarrillaren 31an amaituko da. Hurrengo astean zehar blogean agertuko da partehartzaileen zerrenda.
Sartzeko sakatu hemen:  PARKING   Anima zaitez!!

25 iruzkin:

  1. Anonimoa3:50 PM

    Bruk naiz eta primeran pasatzen dut.

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa4:03 PM

    I am Shu Fen´s from sixth level.
    This game is very good.

    ErantzunEzabatu
  3. Eskerrik asko jolas dibertigarri hau jartzeagatik

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa4:11 PM

    Shu Fen naiz, jolas hau oso dibertigarria da.

    ErantzunEzabatu
  5. Anonimoa4:12 PM

    erik naiz 6. mailakoa 15 garrenean bukatu dut

    ErantzunEzabatu
  6. Anonimoa4:13 PM

    Bruk naiz 17 raino iritzi naiz

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa4:14 PM

    Amanda naiz, 6ª mailakoa.
    Oso dibertigarria da, baina nahastu naiz pixka bat.

    ErantzunEzabatu
  8. Anonimoa4:16 PM

    15garrenean nago.(Amanda)

    ErantzunEzabatu
  9. Anonimoa4:16 PM

    I am Jhonny sixth level.
    I´ve arrived umtil 15 th level.
    Very easy!

    ErantzunEzabatu
  10. Anonimoa4:18 PM

    Daoguo naiz 6. mailan nago eta matematika jokoan 13.-era ailegatu naiz , 11.garrena izan ezik.

    ErantzunEzabatu
  11. Anonimoa12:03 AM

    kaixo jhonny naiz,6.mailakoa eta 17raino heldu naiz oso divertigarria da, baina asko nahasten dut

    ErantzunEzabatu
  12. Anonimoa11:03 AM

    kaixo jhonny naiz,6.mailakoa eta 18raino iritzi naiz eta oso saila da

    ErantzunEzabatu
  13. Anonimoa6:59 PM

    Kaixo Allison naiz,5.mailakoa.15era ailegatu naiz oso dibertigarria da baina apur bat nahasten naiz.

    ErantzunEzabatu
  14. Anonimoa7:46 PM

    ana naiz eta 6.mailakoa,asiko naiz jolasten

    ErantzunEzabatu
  15. Anonimoa7:56 PM

    iker naiz 4 mailakoa eta jolasa osos dibertigarria da

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Iker. Araso bat daukat zurekin. 4. mailan Iker bat baino gehiago dagoenez ez dakit zein Iker zaren. Esango didazu, mesedez, zure abizena?

      Ezabatu
  16. Anonimoa10:22 PM

    Kaixo Shu fen naiz eta 14raino eldu naiz batzuk errazak dira baina beste batzuk pixka zaila dira.Baina ondo dago.

    ErantzunEzabatu
  17. Anonimoa3:25 PM

    kaixo erika naiz eta asiko naiz jolasten irabazteko

    ErantzunEzabatu
  18. Anonimoa5:55 PM

    kaixo jhonny naiz,6.mailakoa,17raño iritzi naiz )= eta oso saila da.

    ErantzunEzabatu
  19. Anonimoa11:09 PM

    Hello Shu fen nai eta 18raino heldu naiz zer ondo
    Je, je, je. AGUR.Eta jan jogur

    ErantzunEzabatu
  20. Anonimoa8:05 PM

    Egun on Huilin naiz eta 5.mailan nago, denak lortu dut pasatzea berriro. Dibertigarria zen baina ere bai zaila.

    ErantzunEzabatu
  21. Anonimoa9:23 PM

    Kaixo shu fen naiz 6.mailan nago eta 1faltaten zait denak lortzeko eskerrikasko eta Agur eta jan menur. Bai Bai......okey?

    ErantzunEzabatu
  22. Anonimoa9:26 PM

    Shu fen naiz eta oso dibertigarria da .Eskerrik asko.

    ErantzunEzabatu
  23. Anonimoa1:16 AM

    Hello my name shu fen the game is very good.Agur.

    ErantzunEzabatu