2014/12/17

MATEMATIKA JOKUAK


Kurtso honetan zehar joku matematiko batzuk jarriko ditugu eskolako blogean.

Jokuak desbedinak izango dira eta bakoitzak bere arau bereziak izango dituzte (epeak, maila desberdinak,...)

Puntuak lortuko dituzu jokuak betetzen eta parte hartzen ere


  • Jokuetan parte hartzen baduzu eta iruzkin bat uzten baduzu zure izena eta maila esanez 2 PUNTU lortuko dituzu

  • Jokua betetzea lortzen baduzu eta iruzkin bat uzten baduzu zure izena eta maila esanez 5 PUNTU jasoko dituzu.


Ikasturtearen amaieran PUNTU GEHIAGO  izango dituenak SARI BAT irabaziko du.

13 iruzkin:

  1. Ivone. Osopolita. 1. B

    ErantzunEzabatu
  2. Anonimoa9:03 PM

    OSO ONDO!!
    Urrengoan egin iruzkina PARKING jokuan, baina ez arduratu kontutan hartuko ditut ere hemen egindakoak

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Anonimoa4:20 PM

      kaixo Angelica naiz, 6.mailakoa eta aiegatu naiz 14-arte

      Ezabatu
  3. Anonimoa3:39 PM

    kaixo Ainhoa Añez naiz eta hasiko naiz jolasten.

    ErantzunEzabatu
  4. Anonimoa3:43 PM

    Kaixo Aida naiz eta eskolako 6.mailan nago eta hasiko naiz jolasten

    ErantzunEzabatu
  5. Zaila, baina lortu dut.
    Anima zaitezte!

    ErantzunEzabatu
  6. Anonimoa11:14 PM

    Kaixo Shu Fen naiz eta 6.mailan nago ondo pasa emengo jokuekin.

    ErantzunEzabatu
  7. Anonimoa3:11 PM

    the game is berry dificulty ´(kexin)

    ErantzunEzabatu
  8. Anonimoa7:13 PM

    kaixo nik Huilin naiz eta 5.mailan nago eta 19raino eldu naiz.

    ErantzunEzabatu
  9. Anonimoa8:28 PM

    Yupi,yupi.yupi...
    denak pasatu ditut.Oso sila zen baina lortu dut.
    Huilin naiz eta 5.mailan nago.
    Yupu,yupi,yupi...

    ErantzunEzabatu
  10. Anonimoa2:12 AM

    Ze dibertigarria den jokua oso oso...
    (Shu fen )

    ErantzunEzabatu
  11. Anonimoa9:58 PM

    Ez dut naiz begiak kendu joku honetan baina lo egin behar da (bai ala ez) seguru baietz
    (Shu fen Hello. )

    ErantzunEzabatu